NETSCOUT to Report Fourth-Quarter and Year-End 2016

Financial Result Announcements on May 5

WESTFORD, Mass., 19 de abril de 2016 NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) plans to announce its fourth-quarter and fiscal year-end 2016 financial results for the period ended 31 de março de 2016 on quinta-feira, 5 de maio de 2016 at approximately 7:30 a.m. ET.  NetScout will host a corresponding conference call and live webcast on the same day at 8:30 a.m. ET.

The number for the conference call is (785) 424-1052. The conference call ID is NTCTQ416. A replay of the call will be available after 12:00 p.m. ET on May 5 for approximately one week.  The number for the replay is (800) 695-2122 for U.S./Canada and (402) 530-9027 for international callers.  A live webcast of the conference call will be available on the Company's website at http://ir.netscout.com/phoenix.zhtml?c=92658&p=irol-calendar.

Sobre a NETSCOUT SYSTEMS, Inc.

NetScout Systems, Inc. (NASDAQ: NTCT) é líder de mercado em soluções de garantia de serviço e segurança cibernética em tempo real para as redes de provedores de serviço, empresas e governo mais exigentes atualmente. A tecnologia de inteligência de serviço adaptável (ASI) da NETSCOUT continuamente monitora o ambiente de entrega de serviço para identificar problemas de desempenho e fornece insights sobre ameaças de segurança baseadas em rede, ajudando as equipes a resolver rapidamente problemas que podem causar interrupções dos negócios ou afetar a experiência do usuário. A NETSCOUT proporciona visibilidade incomparável do serviço e protege a infraestrutura digital que suporta nosso mundo conectado. Para saber mais, visite www.netscout.com.

©2016 NETSCOUT SYSTEMS, INC. Todos os direitos reservados. NetScout and the NetScout logo are registered trademarks of NetScout Systems, Inc. and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries.

Andrew Kramer
Vice President of Investor Relations